Migranti

Imala sam zanimljive razgovore sa dvojicom poznanika koji su dva sušta antipoda. Jedan je zapadnjak sa glavom punom predrasuda u vezi sa ovim našim delom sveta, kod njega je CNN lobotomija naišla na plodno tle, a drugi je moj ‘bro’ iz Zimbabvea, nekadašnji kolega iz UN.
Obojica me, znajući za podršku koju su imali i Gadafi i pok. predsednik Iraka Sadam Husein kao i Iračani, Libijci za koje sam zdušno navijala tokom agresivnih napada suludih NATO zveri, za moje pisanje o istinskim žrtvama i ‘jurišanje’ na dozlaboga korumpirane svetske medije gde smo ih zajednički ‘ukebali’ spuštenih pantalona (ovo metaforično, mislim na podmetanje fotografija iz Iraka kao libijskih isl.).. dakle, pitaju me kako to da sam, u najmanju ruku protiv dolaska migranata, te zar nisu to ljudi koji su preživeli nepravdu, i da smo braća, itd.
Sve stoji. Ja i dalje podržavam, i uvek ću podržati svakoga ko brani svoj dom, svoju zemlju, naročito od imperijalista i ko ustane protiv USA i NATO kao njihove predvodnice. Podržavaću dok god brani svoje. To je ono što je prirodno i što ću uvek podržavati.
Ali ni brat mi ne može doći u kuću, uzurpirati je, prekrajati, i nametati ponašanje kakvo njemu odgovara. Ne može, jer je ovo moja kuća. Isto tako ne može mi u kuću doći ko god hoće i u broju u kome hoće. Ne može onaj ko napusti svoje da se na silu, pod okriljem noći šunja i uskače u moje, uz to krijući i oružje – to mi izvesno nije brat, a ni prijatelj.
Isto i sa miigrantima: ko god ne poštuje da je moja kuća moja, nego hoće da se ubaci, izlaže me trošku i da zagospodari – neće moći. Braniću se do kraja, pa koliko izdržim.
( MIslim da sam im objasnila.)

Оставите одговор

