Malograđanština, pa to ti je

Proučavam ponudu domaćeg nameštaja čisto da vidim kako stvari stoje i da li se na tržištu nešto dešava i zaključila sam: domaći proizvođači nameštaja su sve sami malograđani i prostaci.
Bilo mi je muka od kojekakvih Dalasa, Home-a isl. sa kolekcijama Monako, Havana, Lady… Strašno.
Stid me je, jer sam, eventualno, htela da, ako nešto i uzmem, to bude domaće. I po imenu i po poreklu. Recimo, baš bi mi ‘legla’ garnitura Šumadija. Spavaća soba Vojvodina. Trpezarija u duborezu Ras.
Onda, recimo, neka fina i topla, otmena kuhinja nekog tipično našeg imena: Ljilljana, Jovan(k)a, Jelena, Mirjana, Milunka, Ružica, Roksanda…
Dnevna soba Avala, Morava. Dolina Jorgovana. Drina, Garnutura Trebinjanka, Kosovka/ Kosovo i Metohija. Naslonjače i sofe Knin, Velebit, Kozara, Kordun, Banija.
Ali ne, videla se vila u čem nije bila.
Monako, jbte! Idite u Monako pa prodajte to smeće.

Оставите одговор

